Zamieszczone przez lec
Sprzegło , poślizg...
Zwiń
X
-
lec -
Dodam od siebie że to rozwiązanie sprawdza się równie dobrze w 1.8T, tylko ja znam takie zestawienie: jednomas G60 + kpl.sprzęgło VR6.Zamieszczone przez jaro4444- jednomas + sprzęgło G60 lub VR6 (z dociskiem i tarczą VR6 przenosi nawet 400Nm i więcej), tu masz omówione co i jak zrobić:
I jeszcze krótki fragment ze streetracing.pl:
(by pavel)
"Jeszcze przy okazji wyjaśnie o co chodzi z T4, otóż VW Transporter T4 w wersji 2.5 benz i 2.4 diesel mają to samo sprzęgło co G60.
VR6 ma też tą samą tarczę jak T4 ale w/g różnych źródeł mocniejszy docisk.
Fakt, że do A3 itp pasuje sprzęgło od samochodu, który ma DMC 3.5 tony a do tego może ciągnąć załadowaną przyczepę mówi sam za siebie. Sprzęgło, które musi pociągnąć kilka ton nie może być słabe."
Komentarz
-
-
I jak tam udalo ci sie je zamontowac ?? ciekaw jestem jakie sa twoje oddczucia, bo niebawem czeka mnie to samo i chyba zdecyduje sie na robote P RadzikowskiegoZamieszczone przez BondA tu trzecia, ponieważ myslę że 2 poprzednie były by za słabe jak dla mnie
Wzmocniony docisk dodatkową sprężyną
Sprzęgło czas zmienić, trafiło na ul.Młocińską i........
jeszcze nie założone, jak założe to napiszę jak mocno drewniane
Ps. dwumas rowniez byl przez nieg ruszany ??
Komentarz
-
-
ja mam już takowe cacko załozone już jakiś czas, jezdzi sie inaczej tzn sprzegło chwyta od razu ze wzgledu na wzmocniony docisk i nie ma praw sie slizgac no chyba ze problem trakcji wystepuje juz tylko na kołachZamieszczone przez BondA tu trzecia, ponieważ myslę że 2 poprzednie były by za słabe jak dla mnieZamieszczone przez jaro4444To ja może odpowiem:Zamieszczone przez iksik2Tylko szkoda że nikt nie odpowiedział na ostatni post jaro
1. Co do sprzęgieł 240 mm (ASZ, ARL) to istnieją dwie drogi:
- komplene sprzęgło od Sharana ASZ,
- docisk i tarcza Sachs Performance (sprzęgło SACHS 881864999980 i 883082999753)
Wzmocniony docisk dodatkową sprężyną
Sprzęgło czas zmienić, trafiło na ul.Młocińską i........
jeszcze nie założone, jak założe to napiszę jak mocno drewniane :lol:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
jedyny minus jaki jest to przy zbyt małych obrotach silnika to wibracje podczas ruszania na większych obrotach nie jest to wyczuwalne.
aha gdyby ktoś szukał koła jednomasowego to index mojego jest taki : 037 105 273 C
ET 13.064 1/4 mili 2009 Octavia Rs I
ET 13.576 ---->13.3xx---->13.006 1/4 mili Golf I TFSI bY GTO
Komentarz
-
-
Co do prawa do slizgania sie to o ile wiem masz benzynę, a tam Nm jest mniej wiec co do tego to ja pewności aż takiej nie mam ze bedzie ok. Seryjne nowe sprzęgło dawało rade przez 3 miechy a potem pomalutku pomalutku.........Zamieszczone przez S3 CHRISja mam już takowe cacko załozone już jakiś czas, jezdzi sie inaczej tzn sprzegło chwyta od razu ze wzgledu na wzmocniony docisk i nie ma praw sie slizgac no chyba ze problem trakcji wystepuje juz tylko na kołachZamieszczone przez BondA tu trzecia, ponieważ myslę że 2 poprzednie były by za słabe jak dla mnieZamieszczone przez jaro4444To ja może odpowiem:Zamieszczone przez iksik2Tylko szkoda że nikt nie odpowiedział na ostatni post jaro
1. Co do sprzęgieł 240 mm (ASZ, ARL) to istnieją dwie drogi:
- komplene sprzęgło od Sharana ASZ,
- docisk i tarcza Sachs Performance (sprzęgło SACHS 881864999980 i 883082999753)
Wzmocniony docisk dodatkową sprężyną
Sprzęgło czas zmienić, trafiło na ul.Młocińską i........
jeszcze nie założone, jak założe to napiszę jak mocno drewniane :lol:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
jedyny minus jaki jest to przy zbyt małych obrotach silnika to wibracje podczas ruszania na większych obrotach nie jest to wyczuwalne.
aha gdyby ktoś szukał koła jednomasowego to index mojego jest taki : 037 105 273 C
Obrazek
Sprzęgło bedzie zmienione do niedzieli, czasu nie było do tej pory.
Ale jak założe to dam cynk
Kosztowało chyba 900 z oddaniem starego dodatkowego wycisku z którego wzięto sprężyny.
Pozdrawiamdużo KM/i jeszcze więcej Nm
Komentarz
-

Komentarz